nedjelja, 14. studenoga 2010.

Obećala sam si da ću se češće javljati...pa eto me...odsad bar 1 tjedno stavljam nove radove ili bar nešto pišem...Prošli tjedan je bome bio radni, a pogotovo jučer. Hrpa novih materijala koje sam našla na rasprodaji i dosta narudžbi :) Ovaj put nije bilo frendica da ih iskoristim za modele, ali mi je bar Charlie pravio društvo...posebno je bio zbunjen kad je blic stalno bljeskao po stanu pa sam vam morala pokazati i njegovu zbunjenu facu :)

Predstavljam i svoju posjetnicu, na koju sam baš ponosna... znam da je danas fakat teško smisliti nešto što već netko nije prije mene...ali je bar posebna na moj način...nadam se da će se i vama svidjeti :)





























4 komentara:

  1. pozdrav! pronašla sam tvoj blog :)
    oduševljena sam tvojim vizitkama, stvarno su originalne, a i cvijetni broševi su za svaku pohvalu. čini mi se da na tvome blogu ima još puno divota koje treba pogledati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam oduševljena tvojim radovima!! Svaka ti čast!! Zaista originalno!! Pozdrav, Aleksandra!

    OdgovoriIzbriši
  3. Preprepredivni brošići, tako uredni, a istovremeno elegantni i razigrani :) Žao mi je da sam prebrzo prohujala f.a.f.-om i uopće nisam stigla zastati kraj štandova pa nažalost ni uočiti tvoj...

    Vizitke su mi mrak, nisam ih vidjela u takvoj varijanti... Prošle godine sam poklanjala prijateljima bookmarke od prozirne folije s nacrtanim pahuljicama... Jesi ti ovo printala na kućnom laseru ili negdje odnijela tiskati?

    Nego, Charlie mi je divan, jeL to staffić?
    Jedna beba staffica leži pored laptopa kraj mene i spava snom pravednice :)

    OdgovoriIzbriši